KultCon
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Välkommen till KultCon's forum! Write and shine, y'all.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Behöver hjälp att hitta....

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Graytail
Nubcake
Nubcake
Graytail


Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 11-08-30
Ålder : 29
Ort : Jönköping

Behöver hjälp att hitta.... Empty
InläggRubrik: Behöver hjälp att hitta....   Behöver hjälp att hitta.... Emptysön okt 23, 2011 11:19 am

....aluminium (metallen)
....perukhållare
_____________________________________
1.)
Jag behöver få tag på lite aluminium plåtar....ca 0.5 mm i tjocklek. Behöver 2st ca 6x4 cm stora bitar. Någon som vet vart man får tag på det billigt i Jkpg?

2.)
Mindre än en vecka kvar och min peruk har fortfarande inte kommit, men jag fortsätter att hålla tummarna! Desvärre har jag ingen preukhållare, aka wigstand. Med perukhållare menar jag något i stil med bilden nedanför.

Är det någon som vet vart man kan få tag på sådanna? Jag har sett massvis på Ebay, men antingen fraktar dem inte till Sverige, eller så kostar frakten $40. Och jag har inte lust att lägga ner så mycket pengar på frakten. Så atte...någon som vet?
Behöver hjälp att hitta.... Hedstam

Är tacksam för svar! Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://xgraytail.deviantart.com/
Neko-chaaan
Småcool
Småcool
Neko-chaaan


Antal inlägg : 24
Registreringsdatum : 11-05-11
Ålder : 33
Ort : Helsingborg

Behöver hjälp att hitta.... Empty
InläggRubrik: Sv: Behöver hjälp att hitta....   Behöver hjälp att hitta.... Emptymån okt 24, 2011 2:45 am

Graytail skrev:
....aluminium (metallen)
....perukhållare
_____________________________________
1.)
Jag behöver få tag på lite aluminium plåtar....ca 0.5 mm i tjocklek. Behöver 2st ca 6x4 cm stora bitar. Någon som vet vart man får tag på det billigt i Jkpg?

2.)
Mindre än en vecka kvar och min peruk har fortfarande inte kommit, men jag fortsätter att hålla tummarna! Desvärre har jag ingen preukhållare, aka wigstand. Med perukhållare menar jag något i stil med bilden nedanför.

Är tacksam för svar! Smile

1.) Plåt av olika slag går kanske att få tag på Bauhaus eller Byggmax.. Åk till olika bygghandlar och fråga om dom har plåt eller liknande..

2.) Buttericks har wigstands relativt billigt^^ Köpte mina där..
Till överst på sidan Gå ner
CrescentMoon
Småcool
Småcool
CrescentMoon


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 11-04-26
Ålder : 27
Ort : Jönköping

Behöver hjälp att hitta.... Empty
InläggRubrik: Wigstand   Behöver hjälp att hitta.... Emptymån okt 24, 2011 8:09 am

De kan ha perukhållare på affroshopen, not sure.
Men dom har ju en massa perfuker så varför inte perukhållare! OCh jag har inga till mina, för att de inte skulle få plats i mitt rum. Då är det bättre att ha dom fint instoppade i plast påsar, fint vikta tycker jag n_n
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/user/SaveMeMoon?feature=mhum
Naaru
Nubcake
Nubcake
Naaru


Antal inlägg : 9
Registreringsdatum : 11-09-05
Ålder : 30
Ort : Mariestad

Behöver hjälp att hitta.... Empty
InläggRubrik: Sv: Behöver hjälp att hitta....   Behöver hjälp att hitta.... Emptymån sep 10, 2012 6:17 am

Jag köpte alla mina på Panduro ~
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Behöver hjälp att hitta.... Empty
InläggRubrik: Sv: Behöver hjälp att hitta....   Behöver hjälp att hitta.... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Behöver hjälp att hitta....
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hjälp med peruk :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KultCon :: KultCon :: Cosplay-
Hoppa till: