KultCon
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Välkommen till KultCon's forum! Write and shine, y'all.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 För dom som var lite sena på det.

Gå ner 
+3
Naaru
Demonlord74
joakims
7 posters
FörfattareMeddelande
joakims
Nubcake
Nubcake



Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 11-09-23

För dom som var lite sena på det. Empty
InläggRubrik: För dom som var lite sena på det.   För dom som var lite sena på det. Emptyfre sep 23, 2011 9:43 am

Jag vet att sovpassen är slut och är väldigt tacksam över att ni på Kultcon försöker skaffa fram fler. Jag skulle varigt hemskt tacksam om jag och någon nära till mig skulle kunna få vars en sovplats då vi har en lång resa framför oss om vi nu skulle på Kultcon som skulle blivigt vår första konvent.

Har fler något att säga om sovplatser så finns det nu en tråd ^^

Jag håller tummarna.
Till överst på sidan Gå ner
Demonlord74
Nubcake
Nubcake
Demonlord74


Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 11-09-25
Ort : Björklinge, uppsala län

För dom som var lite sena på det. Empty
InläggRubrik: Sv: För dom som var lite sena på det.   För dom som var lite sena på det. Emptysön sep 25, 2011 2:36 pm

Jag fick veta på fredag kväll, att jag kan ta ledig från jobbet under konventet. Men då var det redan för sent. Jag bor långt bort och behöver en plats att sova. Jag hoppas det kommer finns en lösning.
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000226374996
Naaru
Nubcake
Nubcake
Naaru


Antal inlägg : 9
Registreringsdatum : 11-09-05
Ålder : 30
Ort : Mariestad

För dom som var lite sena på det. Empty
InläggRubrik: Sv: För dom som var lite sena på det.   För dom som var lite sena på det. Emptymån sep 26, 2011 3:03 pm

Hej hej! Min kompis från Cookie Dreamers hann inte köpa sig en biljett med sovpass heller, hon hade redan fixat färden dit och hem det enda som behövdes var då en biljett ><

jag hoppas det löser sig för er alla utan sovapass I love you
Till överst på sidan Gå ner
Mitternacht
Cosplayansvarig
Cosplayansvarig
Mitternacht


Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 11-04-08

För dom som var lite sena på det. Empty
InläggRubrik: Sv: För dom som var lite sena på det.   För dom som var lite sena på det. Emptytor sep 29, 2011 12:10 pm

Nu är inte jag ansvarig ,men kan bidra med lite info:


Det är väldigt svårt att få tag på sovsalar i närheten av Kulturhuset som är brandsäkra, då många av Jönköpings byggnader är lite äldre och inte godkända av brandmyndigheten. Vi har en plats kvar som vi väntar på svar från, och om vi får den så kommer de platserna främst att gå till våra funktionärer och de som blivit lovade platser då de arbetar. Annars kan jag bara säga som så att vi har faktiskt gått ut och varnat både vid hundra och vid femtio biljetter kvar, alltså ligger det rätt mycket ansvar på en själv att faktiskt snabba sig lite och boka innan de tar slut.
Till överst på sidan Gå ner
Yuna
Nubcake
Nubcake



Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 11-09-20

För dom som var lite sena på det. Empty
InläggRubrik: Sv: För dom som var lite sena på det.   För dom som var lite sena på det. Emptymån okt 24, 2011 7:58 am

Ett flertal besökare ska tälta utanför eller någonstans i närheten har jag hört. Ni kan ju höra om ni får plats hos dem.
Till överst på sidan Gå ner
CrescentMoon
Småcool
Småcool
CrescentMoon


Antal inlägg : 42
Registreringsdatum : 11-04-26
Ålder : 28
Ort : Jönköping

För dom som var lite sena på det. Empty
InläggRubrik: Sv: För dom som var lite sena på det.   För dom som var lite sena på det. Emptymån okt 24, 2011 8:13 am

Finns det ens nånstans att tälta i närheten. Man får väl inte tälta mitt i stan??
Och jag tror inte det kommer upp några fler sovsalar nu, bummer you guys! =/
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/user/SaveMeMoon?feature=mhum
Groucho
Nubcake
Nubcake



Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 11-10-25

För dom som var lite sena på det. Empty
InläggRubrik: Sv: För dom som var lite sena på det.   För dom som var lite sena på det. Emptytis okt 25, 2011 2:46 pm

Hur är det med att sälja vidare biljetter?
Jag och en kompis sitter på varsin sovsalsbiljett som vi inte behöver, någon annan vänlig själ har säkert större nytta av dem än vad vi har.
Biljetterna är ju personliga och Tickster avråder från att sälja dem vidare, men finns det nån regel som verkligen säger "aja baja"?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





För dom som var lite sena på det. Empty
InläggRubrik: Sv: För dom som var lite sena på det.   För dom som var lite sena på det. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
För dom som var lite sena på det.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
KultCon :: KultCon :: Sova-
Hoppa till: